Herken jij je hierin:
- Je bent een (startende) ondernemer, mkb’er of gevestigd bedrijf met een fantastisch nieuw product of dienst waarvan je niet weet hoe dit het beste in de markt te zetten.
- Je hebt documenten volgeschreven met grootse en theoretische ideeën maar het lukt niet dit om te zetten naar een praktisch uitvoerbaar plan en meetbare doelen.
- Social media en het maken van content kost je veel tijd, geld en energie en levert je amper conversie op.
- Je merk staat op een kantelpunt maar je twijfelt hoe dit te communiceren met je doelgroep.
Dan ben je bij mij aan het juiste adres.

Ik help je met:
- Proactief naar het grotere plaatje te kijken.
- Kansen aanwijzen voor balans tussen people, planet, profit.
- Dit te vertalen naar campagnes, content en evenementen die positieve beweging creëren voor jouw merk.
- Zodat jouw doelgroep in beweging komt en jouw merk futureproof kan worden of blijven.
Cases
AVROTROS RADAR
Online jongerenprogramma
WAAROM?!

‘WAAROM?!’ is hét jongerenplatform voor ongevraagd advies in opdracht van AVROTROS Radar.
Rol: Concept & creatie | presentatie
Publicaties
AVROTROS Radar
JOE PUBLIC
Campagne voor SIRE
#DOESLIEF

Met de #DOESLIEF campagne met veel voorbeelden van onaardig gedrag, houdt SIRE Nederland een spiegel voor.
Rol: Concept & creatie (Junior creative)
Publicaties
NOS, RTL Nieuws, Jeugdjournaal, Hart van Nederland, DWDD, de Volkskrant, Telegraaf, GeenStijl, AD, MarketingTribune, NRC, Metro, Trouw, The Best Social.
DOCKWIZE
Campagne voor Digitaal Doen Zeeland
DOE FF DIGITAAL

In de campagne ‘Doe ff digitaal’ worden producten, diensten en processen gepromoot waarmee jij kunt starten met digitaliseren.
Rol: Concept & creatie | Eventorganisatie
Publicaties
Omroep Zeeland, PZC, Kenniswerf
AFSTUDEERPROJECT
Grassroots campaign
NEDERL-ANDERS

‘Nederl-anders’ is een verzameling van progressieve geluiden. Het project leidde tot de belofte van minister Koolmees de inburgeringscursus te updaten naar de 21e eeuw.
Rol: Concept & creatie | Strategie
Awards
ADCN Award (Brons, 2019)
Afstudeerprijs Villa Media (Goud, 2019)
Maaskant Award (Goud, 20219)
Bachelor Research Award WDKA (Zilver, 2018)
Publicaties
Landelijk AD | Oneworld Magazine | Jinek | Radio 1
Exposities
ELIA Biennial Conference
WDKA Graduation Show
PERSONAL PROJECT
Interventie | Kunstproject
BURGER CONTROLE

Het project ‘Burger Controle’ is een samenwerking met theatergroep RISK en confronteert de kijker met het feit dat Nederlanders zelf ook niet aan de inburgeringsnorm voldoen.
Rol: Concept & creatie
Exposities
MESH festival of creativity (2018)
Roodkapje Rotterdam (2017)
DOCKWIZE
Evenementen
NETWERKEVENTS

Dockwize organiseert het hele jaar door events waar je kennis, ervaring en expertise opdoet. Van Eat & Meet tot Coffeebreak en van Pecha Kucha avond tot ‘FuckUP Night’. We bedenken en organiseren events om innovatie en ondernemerschap een podium te bieden.
Rol: Concept & creatie | Strategie
Coming soon: Gratis toolkit
Wil jij in beweging komen en de basis van succesvol campagnevoeren leren? Dan is deze toolkit voor jou! Het maakt niet uit of je een huis-tuin-en-keukenactivist bent of ervaren organisatie. Deze praktische toolkit is voor iedereen die rechtvaardigheid nastreeft en geeft je de middelen en moed om onrecht uit te dagen en verandering na te streven.

Wat leer je met deze toolkit?
- Je leert de basis van succesvol campagne/actievoeren;
- Je leert hoe je acties fun, realiseerbaar en relevant maakt;
- Je leert hoe je moed blijft houden;
- Je leert hoe je social media en online petities optimaal kunt benutten;
- Je leert persberichten schrijven;
- Je leert hoe je pro-bono juridische ondersteuning vind;
- Je leert hoe je jouw beweging kunt financieren;
Plan een Communicatieconsult
Meer naamsbekendheid rondom jouw merk, product of dienst of een groei in donateurs, conversie en sales? Wat je doelstellingen ook zijn, tijdens het communicatieconsult neem ik jouw merk of organisatie onder de loep en gaan we in gesprek over kansen. Nadien ontvang je een pdf met praktische take-aways op het gebied van merkcommunicatie waar je zelf mee aan de slag kunt. Klaar om in beweging te komen?
Investering: 175,- ex. BTW
Freelance campaigner
Op zoek naar iemand die van jouw ideaal een op maat gemaakt communicatieplan maakt met maximale impact en publiciteit? Stuur vrijblijvend een bericht, dan gaan we in gesprek over welke aanpak het beste werkt voor jouw merk.
Awards & publicaties
Het werk van Arieke is gepubliceerd in het AD, NRC, Radio 1, Volkskrant, OneWorld Magazine, Eva Jinek, WNL, NOS, Omroep Zeeland, Dutch Festival of Creativity, ADCN, Villa Media en vele anderen.
- 2020 - SAN Accent (Categorie business-to-business)
- 2019 - ADCN Award (Bronze, Dutch Festival of Creativity)
- 2019 - Afstudeerprijs Villa Media (Goud)
- 2018 - Maaskant Award (Goud)
- 2018 - Bachelor Research Award WDKA (Zilver)
- 2018 - Jonge Honden Award (Brons)
- 2017 - Jonge Honden Award (Goud)
Van idee naar realiteit - waar wacht je nog op?

Wie gingen je voor?


